Segmen Rekemen Blog Bersama LIGHTA SHADOWEE.

Miss tertarik nak join segmen lagi..so, kita boleh isytiharkan bulan August adalah bulan bersegmen. Chewahh, kenapa Miss join segmen ni?? Hah...sebab

Tujuan utama segmen ni diadakan: 

" Untuk bagi peluang kepada semua blogger yang nak tarik pembaca baru datang ke blog masing-masing dan juga kepada mereka² yang nak ber-blogwalking dengan lebih efisien dan dapat promote blog korang secara percuma, korang mungkin berpeluang mendapat pembaca setia & menambah lebih ramai follower. Tapi semua tu bergantunglah pada kekuatan blog korang" - kata2 yg dipetik dari owner segmen


Camne nak join? Korang hanya perlu baca & ikut syarat² di bawah:

1. Kalau korang berminat, bolehlah jadi follower Lighta Shadowee. Tapi itu pun kalau korang berminatlah, tiada paksaan sama sekali. (done)

2. Buat satu entri dengan tajuk Segmen Rekemen Blog Bersama LIGHTA SHADOWEE. (done)

3. Copy paste pic rasmi segmen ini, dan letakkan pada entri anda tadi. Make sure linkkan pic tersebut ke entri ini (http://lightshadow88.blogspot.com/2011/08/segmen-rekemen-blog-bersama-lighta.html). (done)




4. Letakkan dua (2) link entri yang paling best/menarik/lawak dari blog korang sendiri. Part ni sangat penting! Pilih dengan bijak, supaya pembaca yang datang akan terus jatuh cinta dengan blog korang lepas baca entri tersebut. Kalau diorang suka dengan entri tu, konfem² diorang akan follow & keep updated dengan blog korang. InsyaAllah. (done)



5. Kalau korang rajin & bermurah hati, bolehlah tag rakan-rakan yang lain. Lagi ramai, lagi meriah kan? (done)



6. Lastly, tinggalkan url entri anda di ruangan komen ini. Siap! (done)

**Tarikh tutup belum ditentukan lagi, bergantung pada penyertaan. Kalau ramai yang berminat, penulis akan panjangkan tempoh segmen ni.





psssst: Miss nk lapor diri..

3 comments:

- abdul hadi abdul muti - said...

dah review dua-dua post. yang makan najis tu, iyew!! geli!! huhu. dahlah baru lepas sahur ni. haha

Leeza said...

hehe..sori,saja je letak post tu =)

aiman mania said...

insyaallah aiman akn join....!!thank akak!