Keputusan Malaysia Vs Singapore

Assalammualaikum...

Keputusan Malaysia Vs Singapore seri dengan kedudukan 1-1 ( 28/7/2011), pada pusingan kelayakan Piala Dunia 2014 yang akan diadakan di Brazil nanti. Malaysia kalah kepada Singapore dengan agregate 6-4. Nak kata apa? Singa dah telan harimau.  Miss dapat rumuskan adalah pasukan bolasepak Malaysia masih belum bersedia untuk berada bersama2 dengan pasukan2 gergasi seperti Brazil, Argentina, Belanda dll. Banyak sangat yang perlu diperbaiki. 

Dengan ketiadaan perancang utama Malaysia Syafiq Rahim..Midfield seakan2 hilang arah dan kucar kacir. Gambel Dato' K. rajagopal x menjadi dengan memasukkan Aidil pada awal2 permainan. Aidil kemudiannya terpaksa di keluarkan akibat kecederaan yang berulang. Apa yang Miss nk puji kat sini is Khairul Fahmi yang banyak kali menyelamatkan keadaan berbahaya walaupun bolos 1 pada minit ke 70. But, nice try, kalu dia x da..mungkin Singapore dah masukkan 5-6 bola malam ni. So, cuba lagi untuk 2018. Malaysia boleh..Miss tetap sokong Malaysia =)

3 comments:

Ika said...

singa bnyk berlakon mlm nie..apa2 pown harimau malaya terbaik!! :)

Leeza said...

tau x pa..sikit2 sakit, x bole blah penjaga gol dia =p

Hana teen top said...

betul2x.....haprak punya singa...fahmi jugak la yang terbaik..3kali tendangan berturut2 dari singa dia tepis dengan mudah...fuh!!terer gilew