Hurmmm...sedar x sedar dah 2000 lebih orang view blog aku..wahh, x sangka..blog aku yg simple ni pun da org nak view..thanks a lot my dear viewer.


Follower pun dah sampai 180..thanks sekali lagi sesapa yg sudi jadi follower apa...sori la, x buat pun award tuk my sporting2 follower suma...hehe. Tuk pengetahuan semua, sepanjang 4 bulan aku menjadi blogger tegar ni..skali pun aku x pernah join contest2 yg blogger2 lain buat..nak buat camna, saya pun budak baru belajar...x reti, Aku sedaya upaya untuk mempelajari selok2 belok dunia blogger ni..haha

Aku pun ada jugak berhasrat nk join contest..So, sesapa yang tengah bukak contest skang ni..silalah inform kat aku, cepat2..hik2x

Satu lagi, aku pasang impian nk buat contest sendiri..tp aku nk tunggu follower aku sampai angka 300 dulu...hurmm, lambat lagi kot..

Apa tunggu lagi..follow la blog aku yang x seberapa ni..hik 2x (ngenyih sambil nampak gigi) Kuang2x **memang muka x tau malu kan **

2 comments:

Gee said...

hye miss lyzeer.. gee pn baru jugak dunia blogging neh..jom join contest nie..gee dah tag miss lyzeer

http://indahsepi.blogspot.com/2011/04/contest-candid-dari-blog-suemuncet.html#links

Leeza said...

thanks gee..t lyzeer g tgk contest tu..=)