Geram

Eee..geramnya aku
Skang jam kat lappy aku menunjukkan kul 12.18 malam...Ditegaskan MALAM, so, apa yang miss lyzeer ni nk kecoh2 kan.

Aduh, nak cita gak kat sini. Masa dok wat blogwalking td , terjumpa la satu blog ni. x nak bagitau nama..rahsia..dok syok2 baca entry dia, ternampak la plak mata aku yg rabun ni kat satu entry yang lebih kurang begini "Video Panas Terkini"...Aku pun dengan curiositynya..pi la clik kat entry tu..Kot2 la video yang tengah hot skang ni kan..Hurmmm, yang kua kat berita baru2 ni..korang mesti faham kan. So, aku pun click la kat link gambo tu.Korang tau apa yang aku nampak..Memang sumpah seranah keluar ha..Heee, tp lam hati je la..ade ke pulak muka ghost yg full of blood, penuh satu screen plak. Memang darah tinggi aku naik lepas ni..Aisyhh, agak2 la..Kalu ada yang lemah jantung, x ke boleh mati mengejut? Masa dok tgh type ni pon, dok rasa jantung berdegup2 lagi.Dah la duduksorang2..semua family member dah tido.

Nasib la bapak aku tgh ngaji kat luar tu..X la rasa seram sejuk sangat...

Please la, sesiapa yg ada niat camtu...tolong la batalkan niat. Sumpah aku x nak masuk blog dia dah ** Kalu aku ingat nama blog dia la..**

6 comments:

dill said...

bleh tulis dalam diari:

kenangan yang tak dapat saye lupekan :)

Miss Dill^^

Leeza said...

eeeee...tau x pa =)

cikji said...

haha seram seyhh..lau2 volume lappy kuat,gugur terus jantung!

Leeza said...

haha, nasib lyzeer gi slow volume ritu..kalu x..memang kat wad dh rasa skang ni

zaly said...

CIAN LYZEER..... TOKOJUT YE... HA HA HA... SAYA PUN DAH TERKENA DAH NGAN BENDA2 CAM NI...

Leeza said...

terkejut..ehe, nasib badan =(