GONG XI FA CHOI


Selamat Tahun Baru Cina kepada semua yang menyambutnya...Sebagai rakat Malaysia yang berbilang bangsa, tempiasnyaa turut terasa..tambah2 lagi, bila gi kedai ke mall ke..lengang je, sebab semua kedai tutup...haha, hampes betul rasa =)...Bila datang je tahun baru, Chinese semua sibuk ngan makan besar sesama family..gather ramai2. Best kan, bila pikir2 sibuk je aku..sebenarnya bukan nk cite pasal tahun baru cina...aku nak cite pasal makan besar. Secara kebetulannya, my family pun baru je kua makan besar tadi..rasanya this is the first time la....memori terindah katakan..ehehe, sekali sekali ok..tp kalu slalu, tokei kedai pun boleh jatuh bangkrup..=)





Time ni suma tgh buat muka kelaparan sebab waiter tu lembab nak mampus....Oppss, saja je. Bukan lembap tp x menang tangan sebab customer terlalu ramai n x sepadan ngan pelayan yg ada , 2-3 orang je...Almaklumlah, raya cina ramai yang amik cuti (rasanya lah - suka ati aku je uat conclusion sendiri). Kalau x cukup pekerja, saya dengan rela hati menerima jawatan tersebut *berbayar*. Bukan nak promote tapi restoran ni memang best n sedap..aku rasa ini lah restoran tomyam paling best aku jumpa setakat ni. 'BM Tomyam', sesapa yg rasa nak cuba, silakan datang ke Penang..




Antara menu2 nya..terliur wa cakap lu..memang rambang mata masa nak makan..slurpp (budak kecik yg dok hadap mknn sambil tersenyum tu adik aku ) Harga? Tgk setlah, kalu nak order TomYam aja pun boleh..X menyesal punya..jaminan 100% buatan orang Penang..

- Tok sah cakap apa, Penang is da Best -




TINGGALKAN JEJAK ANDA
** I'M LOOKING FORWARD =) **
Please leave a comment

No comments: