SepetAnG bersaMa FamiLy.......=)


Masa dok tengah merehatkan diri di rumah kononnya, adik aku tetiba jerk ajak pegi RnR satu family..
Ok gak kan, rasanya dh lama x pegi meluangkan masa bersama family. So, serombongan la kami pegi menaiki 'viva' untuk memuatkan 7 org..sempitnya tok sah dok cerita, tambah pulak adik2 aku yang comel2 tu ikut skali...hehe...bak kata orang bukan selalu, kalau kena tahan ngan JPJ, alamatnya kumpul duit reramai la bayar...haha


Sweetkan my mom...Tengah bertapa sambil memperhatikan anak2 bermain..haha, kalau mak aku tau aku upload gambo ni..gasak habis..=P


Antara gambar2 yang sempat dirakam..dah nak dekat senja masa tu, x sempat nak beriadah puas2.. cutenya my adik2...geram tul.


Setelah penat mencari, akhirnya jumpa gak gambo bapak aku sekeping...hehe, sori ye pak....saja nak letak dalam blog niyh..


No comments: