Keputusan Penuh Contest "Aku Nk bagi Miss Lyzeer Sentap"

Alhamdulillah, akhirnya setelah berbulan-bulan pencarian pemenang contest ni berjaya ditutup secara rasminya. Kepada semua peserta, terimalah keputusan miss seadanya. Ikhlas dari miss, miss sangat menghargai kutukan dan kritikan dari anda semua. Contest ni pun sebenarnya dianjurkan untuk mencari kelemahan dan memperbaiki kekurangan yang ada pada blog miss. Senarai di bawah adalah pemenang kepada contest ini.....Keputusan adalah muktamad.

  • Tempat Pertama
http://aimienami.blogspot.com/2011/11/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html

  • Tempat Kedua
http://dianhazwani.blogspot.com/2011/12/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html

  • Tempat Ketiga
http://alongnidar.blogspot.com/2011/10/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html

  • Tempat saguhati
http://budakijaupendek.blogspot.com/2011/09/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://chempakasari20.blogspot.com/2011/09/diari-220-contest-aku-nak-bagi-miss.html
http://ajuera-story.blogspot.com/2011/10/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://fiqrakendet.blogspot.com/2011/10/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://joelwithcontestsandgiveaways.blogspot.com/2011/10/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://fiezahkecik.blogspot.com/2011/10/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://aku-umi-and-this-is-my-life.blogspot.com/2011/12/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://are-nies97.blogspot.com/2011/12/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html
http://lovoiustory.blogspot.com/2011/12/contest-aku-nak-bagi-miss-lyzeer-sentap.html


So, pemenang tempat pertama, kedua dan ketiga...sila emailkan kepada miss nama penuh dan no akaun bank kepada miss. (kalu nk cepat, akaun bank islam). Nanti bila miss ada masa, miss akan bank-in kan duit ke akaun korang. Terima kasih banyak2

(email miss: azilron_success@yahoo.com)

7 comments:

Aimie Diyanna (I'Me Dianna) said...

alhamdulillah, menang. Terima Kasih banyak2 banyak Miss. sukses always to you okay.. :) ohh lupa saya takde akaun bank islam. hee

Nida said...

Alhamdulillah rezeki buat keluarga akak... terima kasih tidak terhingga :)

Kak Nida dah sent nombor akaun Maybank akak, harap selamat diterima (fuf323@gmail.com)

cikchempaka惄 said...

Alhamdulillah and thanks..saguhati pun okey what?

Cik Puan Muda Umi said...

saguhati..;)

Diana Hazwani said...

thanks..bru tgok.. hehe.. nakaun BSN boleh? :)
da emelkan da..check ur email nt ye..
(dianahazwani@ymail.com)

@juera said...

eh eh..dpt saguhati la..dpt ape2 ke utk sguhati ni? hehe.ape pon tq =)

Joel Leslie said...

wahhhh dpt saguhati laaa.. :) thanksss