Real life Sakuragi Hanamichi - Slam Dunk

Assalammualaikum semua...oho, x sabarnya Lezza nk update post baru ni. Macam ni...korang pernah layan anime "Slam Dunk" x?? Serious x pernah....x kan kot. Famous gila cerita ni masa Lezza belajar sekolah menengah, lebih kurang 10 tahun lepas (owh..lama dah rupanya..hik2). Sekarang mana ada kan? Hurmmm, saya dah tua. Oke, x penting.



Kalau korang nk tau, Slam Dunk antara anime feveret Lezza. Lezza layan dari episod satu sampai lah habis. Tapi unfortunately....ending cam hampeh skit. Xpelah kan...dh penulis dia nk buat mcm tu. Dalam byk2 karektor dalam cerita ni, Lezza suka sangat ngan Sakuragi Hanamichi. Fuhhhh, walaupun Kaede Rukawa lagi hensem and terror tapi semangat juang Hanamichi ni yang paling Lezza layan. Ehe....tadi, masa Lezza online, tetiba terjumpa ngan pic ni....OMG, OMG.....cuba korang tengok. Sama x??


Boleh dikatakan cosplay paling berjaya yang Lezza pernah jumpa. Cuma tang muscle tu kureng skit....Hanamichi sepatutnya seorang yang gagah perkasa..Haha