Wan Zack Haikal bakat baru bola sepak malaysia

Assalammualaikum semua, kalau dah sampai ke page Lezza ni..mesti semua pun tgh mencari info pasal Wan Zack Haikal kan. Maklumlah nama Wan Zack ni tengah meletup-letup sekarang kat Piala Suzuki AFF 2012. Nak tau ke?? Meh sini kita kasi layan dulu gambar2 dia....


Wan Zack (tengah)
Kat bawah ni ada sekali gambar dengan biodata Wan Zack Haikal. Bolehla untuk sesiapa yang baru nk berkenal-kenalan dengan dia...hehe


Kepada gadis-gadis yang rasa terjatuh cinta semenjak melihat ketangkasan Wan Zack bermain bola....Lezza rasa lupakanlah hasrat tu sebab dia pun dah ada awek. Hehe @ZzatiRashid and @w_zack




Opppss, Lezza tau korang punah harapan melihat mereka berdua. Ekeke, tapi bukan tu je. Lezza ada benda nk tunjuk lagi ni



Dua-dua gambar kat atas ni milik Wan Zack Haikal...cuba compare ngan kat bawah ni??



 **Randy Panggalila**
(sama x?)

Okelah, walaupun apa-apa pun Lezza harap Wan Zack boleh bersama-sama dengan pemain-pemain kebangsaan yang lain untuk mengharumkan nama Malaysia dan membreri kemenangan. Malaysia boleh...next match Malaysia VS Thailand. Yeaaa

Haa, satu lagi, kepada peminat, kalau rasa nk berinteraksi dengan Wan Zack...boleh pergi ke laman sosialnya

Twitter: https://twitter.com/w_zack
Facebook: http://www.facebook.com/ZackHaikalNoor

2 comments:

Kaza said...

Ya boleh beza yg mane hensem n tak hensem . haha

raksasa gorgon said...

erm, . . . . . randy panggalila ye, . . . . . kening dia sama dengan gue punya kening kok, . . . kok tebel ya ? . . . . . hehehe :D

http://budakgetah2.blogspot.com/2012/12/perhatian-degree-uitm-shah-alam.html