Mitos lelaki terhadap wanita

Assalammualaikum dan selamat semua. Ok, guy and girl semua. Whether korang perasan atau tak...sebenarnya lelaki mempunyai pelbagai mitos terhadap kaum perempuan. Kat bawah ni Lezza nak senarai 5 mitos yang selalu lelaki fikir.



Mitos 1: Kaum perempuan sering berasa tidak puas hati 
Hakikat: Perempuan sentiasa mahu memperbaiki keadaan supaya lebih baik 

Mitos 2: Kaum perempuan bercita-cita tinggi 
Hakikat: Sebenarnya perhubungan kedua belah pihak lebih bercita rasa tinggi 

Mitos 3:
Kaum perempuan suka mengawal pergerakan kekasihnya 
Hakikat: Perempuan lebih bersikap ambil berat dan lebih prihatin 

Mitos 4:
Kaum perempuan lebih mengada-gada 
Hakikat: Perempuan suka dimanja dan diberi perhatian 

Mitos 5:
Kaum perempuan beremosi tinggi dan cepat sensitive 
Hakikat:
Perempuan lebih berjiwa halus 


Come on guys, jangan asyikfikir negative je. Mudah-mudahan lepas baca artikel ni, ramai lelaki akan berfikiran lebih terbuka. Kredit to blog 1001 rahsia diri.

7 comments:

Gumiho Princess said...

setuju ngan entry ni...laki suka fkr bkn2..

Leeza said...

itulah...entah apa2 lah yang diorang fikir

Puteri Diyana said...

waahh..nice entry :D

Leeza said...

Thanks =)lalala

Aishah Jahirah said...

kdg2 yg mitos tu lelaki pun berperangai mcm tu gak pe....

Leeza said...

haha..nk kata pompuan, sebenarnya sama ja

biela bell said...

haaa.. betullah tu! ;)