Beza Perempuan Lawa dan Tak Lawa




Kalau perempuan lawa pendiam
Lelaki akan cakap:" woow, ciri-ciri isteri idaman..."
Kalau perempuan tak lawa pendiam
Lelaki akan cakap: "eh tak reti komunikasi betul... "

Kalau perempuan lawa berbuat jahat
Lelaki akan kata: "mesti ada krisis dalaman nih...kesian"
Kalau perempuan tak lawa berbuat jahat
Lelaki akan cakap: "dah la tak lawa, perangai pulak huduh..."

Kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu
Lelaki akan cakap: "heroin sejati...!"
Kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu
Lelaki akan kata: "taktik nak ngorat le tu..."

Kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: "ok gak la...."
Kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem
Lelaki akan kata: "kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!"

Kalau perempuan lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: "buta kayu betul mamat tu...."
kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih
Lelaki akan kata: "...patut pun kena reject..."

Kalau perempuan lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: "perasaannya halus...penuh kasih sayang"
Kalau perempuan tak lawa penyayang binatang
Lelaki akan cakap: "sesama keluarga memang harus menyayangi..."

Kalau perempuan lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: "ntah dato' mana bela nih...."
kalau perempuan tak lawa bawa BMW
Lelaki akan cakap: "mesti anak org kaya nih....."

Kalau perempuan lawa tak mau bergambar
Lelaki akan cakap: "pasti takut kalau2 gambarnya tersebar"
Kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar
Lelaki akan kata: "sedar pun diri..."

Kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: "caring sungguh...."
Kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki
Lelaki akan cakap: "nak tunjuk caring le tu...."

Kalau perempuan lawa bersedih hati
Lelaki akan cakap: "dont worry..i will make u happy forever"
kalau perempuan tak lawa bersedih hati
Lelaki akan kata: "sikit2 nak nangis!! mengada2..."

Kalau perempuan lawa masak
Lelaki akan kata: "dah la lawa, pandai masak pulaktu..."
Kalau perempuan tak lawa masak
Lelaki akan cakap: "ntah sedap ke tak????"

Kalau perempuan lawa main2 miss call
Lelaki akan kata: "takpe..."
Kalau perempuan tak lawa main2 miss call
Lelaki akan cakap: "ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau.."

Kalau perempuan lawa hantar2 email
Lelaki akan kata: "sukenya...."
Kalau perempuan tak lawa hantar2 email
Lelaki akan cakap: "balik2 email dia...boring"




3 comments:

Ribena lalalaaa~ said...

hoho...cian kat pompuan xlawa...

Leeza said...

@Ribena lalalaaa~
Nk buat cmna..dh namanya lelaki

farraain said...

h0hoo...manusiaa...