Koleksi - 1 ( Sama tapi tak Serupa )

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia. Sihat semua? hehe, miss nk melancarkan 4 koleksi berterusan. Miss nk mulakan dengan koleksi yang pertama iaitu "Sama Tapi tak Serupa". Koleksi ni menunjukkan beberapa keping gambar artis dalam dan luar negara yang mirip antara satu sama lain. Perlu diingtkan bahawa koleksi ini adalah sekadar suka2 dan tidak melibatkan mana2 pihak. Segala yang terkandung disini adalah pandangan peribadi tuan punya blog iaitu "Miss Lyzeer". Hehe, walaupun dah banyak sangat blogger2 yang post benda2 cam gini..tpi ni kan blog Miss..

Next time kalu miss nk tengok..pegi ke blog sendiri je..Keh2. Dah sedia (Saya dah sedia...saya dah sedia). Jom...

Alyah dan Rihanna
Amy Mastura dan Coco Lee
Siti Nurhaliza dan Katie Holmes
Dayang Nurfaizah dan Beyonce
George clooney dan Adam Arkin

Isla Fisher dan Amy Adam



Jacklyn dan Janet Jackson

Javier Bardem dan Jeffrey Dean Morgan

Natalie Portman dan Kiera Knigthly

Sari Yanti dan Kristan Kreuk

Zahnita dan Catherine Zeta Jones

Ziana Zain dan Jennifer Lopez

Zizie Ezette dan Reene

So, apa pendapat korang? Yang mana paling hampir2 sama?..=)

13 comments:

dill said...

hampir sejibik semuanya!

dill.

Syazwani Amira said...

yg amy mastura 2 mcm kembar plak nampak.. ;)

muhamadsufian89 said...

semua sama la senang cite. hehe

org muo said...

betul la sama tapi x serupa....org kata wajah seorg manusia ada 7 org lain yg mirip serupa dan setiap kelahiran manusia disertai dgn kembarnya dpd kaum jin

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

amy mastura tu siyes nak dekat samaaa ! heehe

fiq. said...

ha, sama2......................huhu

miss lyzeer said...

hehe..agak2 la, macam mana la muka org yang sama cam kita ye ?

**dah kata sama..mesti la sama** LOL

aiNa yaZiD said...

ha'ah laaa..! semuanya hampir sama. huhu (^_^) suka sari yanti. comell aje!

Beeha B. said...

hampir2 je semua.heheh..

MissViVio said...

pergh..semaaattt ah!! slalu konfius btween Isla Fisher dan Amy Adam. huhu..

ADEEYA said...

Agak aa samaaaa. :O :) hihihi pelanduk dua serupa :D

miss lyzeer said...

kan..suma pun nk dekat2 je muka

mohd sasuke said...

George clooney dan Adam Arkin pling seakan-akan seiras,,huhu