Penipuan yahudi dalam microsoft word!! Baca!!!

Cuba buat dan tgk...

1. Bukak Microsoft Word korang. 
2. Taipkan dalam huruf besar, Q33 NY .Q33 NY ni adalah number pesawat yang melanggar WtC tu.. 
3. Tukar saiz font tu kepada saiz 48 or berapa2 je asal nampak jelas dan terang.
4. Korang highlightkan Q33 NY tu kemudian tukar kepada font Wingdings 1. Apa yang korang nampak? 
Allahuakbar .. sesungguhnye benda ni dah lama wujud tanpa sesiapa yang menjangkakannye ... 
Kelihatan gambar sebuah Kapal Terbang melanggar SATU OBJEK seolah-olah WTC (menara berkembar tu) .. 

Kemudian ada lambang tengkorak dan lambang yahudi ....dah cube dan mmg btol........ ..... SUBHANALLAH. ... Cubalah...dan sebarkan

5 comments:

zaly said...

BETUL BETUL..... TAK SANGKA PLAK.... KENA SHARE NGAN KENGKAWAN LAIN NI..

miss lyzeer said...

sebar2 kan...

SRenungan said...

thank ye..

SRenungan said...

hendak lgi sahih..
http://www.hoax-slayer.com/wingdings-911.html
just want to share..

miss lyzeer said...

thanks for the info..dh tengok..subhanallah